Pagina 1 van 5
SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
26 aug 2012, 12:38
door SiGG
Gisteren bij 200D hoor ik een soort geklop onder de auto....
En ja hoor, steekasrubber is kapot.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 19:29
door SiGG
Vandag steekas van 230 overgezet.
Op diff van 200D staat nummer 115 351 32 08
(Ik dacht dat het moet met 123 beginnen...
)
En op de steekas rubber staat nummer 115 350 09 37
Heb ik nou diff met steekassen van 115?
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 20:30
door Govert
Steekassen en differentieel zijn overgenomen van de W115, vandaar dezelfde nummers.
Niet alle onderdelen van de W123 beginnen ook met 123.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 20:32
door Martin123T
Het zou best kunnen, de W115 is een verbeterde W123. Tenminste, dat heb ik weleens begrepen.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 22:02
door SiGG
Heren,bedankt!
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 22:12
door SiGG
O ja,zaterdag voor de eerste keer combo 200D + aanhanger gehad.
Zekering 12 is doorgebrand.Geen remlichten,geen richtingaanwijzer.Brandstofmeter en temp.meter werken ook niet.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
02 sep 2012, 23:23
door Martijn_200D
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
04 sep 2012, 13:06
door SiGG
Raammechanisme LV is kapot.
Het is niet zo erg omdat het weer lekker is.Maar ik ga het toch snel verhelpen.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
14 sep 2012, 17:49
door SiGG
Raammechanisme overgezet van 230(Donor).
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
14 sep 2012, 21:05
door SiGG
Benz heeft koelvloeistof lekkage.
Nou nog vinden waar.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
21 okt 2012, 20:39
door SiGG
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
21 okt 2012, 21:38
door Govert
Dat nummer is alleen van het schoepenrad. Het werd wel gebruikt in de OM615.940
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
21 okt 2012, 21:51
door SiGG
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
25 okt 2012, 19:47
door SiGG
Waterpomp en waterpomp behuizing gedemonteerd.
Vette bende.
Zo te zien lekt die ook olie.(krukaskeerring?
)
In het weekend eerst schoon maken....
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
25 okt 2012, 23:32
door DMC
hey kijk nou ! das de poelie ik ik nodig heb
weet je wat een goede ontvetter is , DASTY (van de wibra) word ie weer als nieuw
suc6 met de klus
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
28 okt 2012, 20:55
door SiGG
Ik denk dat pakking van waterpomp behuizing slecht was en daar lekt het.
Dus blauwe vloeibare pakking gebruikt.
Met de oude Benz heb je altijd iets leuks he.
De onderste bout van de dynamo zat netjes door de beugel maar niet door dynamo.Dynamo lag op de bout.
(Franse preutsers?)
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
28 okt 2012, 21:25
door SiGG
Volgende stap was de thermostaat behuizing met de inhoud.
Nou,de thermostaat is niet meer gezond zeg.
Thermostaat rubber is 32 jaar oud.
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
28 okt 2012, 21:29
door DMC
dat ziet er niet best uit Igor ..... had nou toch maar die van mij mee genomen laatst
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
28 okt 2012, 21:32
door SiGG
Tijdelijk de thermostaat van donor overgezet. 87 graden.(Oude was 80 graden).
Re: SiGG: 200D 1980
Geplaatst:
28 okt 2012, 21:36
door SiGG