[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
280E loopt niet goed op benzine : LPG Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 19:39

280E loopt niet goed op benzine

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

280E loopt niet goed op benzine

Berichtdoor Luke280E » 18 jan 2013, 12:35

Beste,

Onze 280E loopt niet goed op benzine.
Als hij al start dan blijft hij bij 2000 toeren of meer wel lopen maar daar onder pruttelt het wat en dan slaat hij af.
De brandstof pomp draaid en bij de injectie komt de benzine binnen en ook de bougies worden nat.
Het volgende hebben we vervangen en gecontroleerd:

Bougie en kabels
Verdelerkap en rotor
Diverse brandstof slangen

Als ik de luchtfilter verwijder dan zie ik de luchtklep zitten.
Deze heeft een kier is de klep dan krom of is dit normaal en als de klep iets krom is kan dit dan het probleem verklaren.
Ik wil de auto eerst perfect op benzine laten lopen voor dat ik de LPG afstel.
Heeft er iemand een tip?
Luke280E
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 42
Geregistreerd: 05 aug 2012, 16:42
Woonplaats: Werkhoven (utrecht)
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: 280E loopt niet goed op benzine

Berichtdoor wwwW123 » 18 jan 2013, 21:17

ik zou eerst op mijn gemak hier op het forum met zoekfunctie zoeken. we weten niet hoe de motor verder is, hoe de wagen voorheen liep, wat de staat van de motor verder is enz.enz. dus dan wordt het gokken...
het begint bij een LPG auto met (als ik verder niets weet ) kleppen stellen. zie forum, voor info over het afstellen van de kleppen. zijn die goed, dan compressie meten. zie forum voor waardes enz.enz. is dat goed, dan verder zoeken.
Avatar gebruiker
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1582
Geregistreerd: 12 maart 2007, 12:22
Woonplaats: Helmond
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast