[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
acherdemper op de A59 : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 08:58

acherdemper op de A59

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

acherdemper op de A59

Berichtdoor Benz300 » 15 nov 2008, 14:47

Ja hoor,ook ik was aan de beurt.gisteren op de snelweg met m'n pas aangesloten mp3 speler via de oude blaupunkt lekker hard aan (W123 forum bedankt),hoorde ik een vreemd en toch vaag bekent geluid.toch maar naar de kant en jawel :achterpot op de bekende plek afgebroken.hing gelukkig nog in de rubbers.toen ik merkte dat het geluid met of zonder demper eigenlijk niet zoveel zoveel verschilde heb ik de demper maar in de kofferbak gemikt,en ben rustig naar de garage gereden.
die wilden het gelukkig dezelfde dag nog wel oplossen,en hadden ook nog een leenauto voor me.
een citroen xantia uit begin jaren negentig ! daar praat ik verder liever niet meer over.
het was trouwens financieel niet de moeite om zelf een demper te kopen en dan zaterdag op de straat te gaan liggen,want de garage waar ik kom koopt ook in bij brezan,en het is op de brug denk ik 15 minuten werk.
trouwens wel opvallend dat de Benz vorige week nog met rdw steekproef goedgekeurd is,met de opmerking dat er een HEEL KLEIN gaatje in de demper zat.
ik heb trouwens wel eens vaker meegemaakt dat bij een auto (was geen Mercedes) 2 weken na de apk spontaan een reactiestang ofzoiets ,dat weet ik niet meer precies,afbrak.gelukkig thuis voor de deur,maar het zal je maar met 100 km/h gebeuren !
maar goed,de komende jaren kan die uitlaat er weer tegenaan.de rest v/d uitlaat was nog heel goed.

prettig weekend,
john
Benz300
 

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten