[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
afstellen van inspuitmoment brandstofpomp Mercedes : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 14:33

afstellen van inspuitmoment brandstofpomp Mercedes

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

afstellen van inspuitmoment brandstofpomp Mercedes

Berichtdoor airco33 » 10 jan 2010, 17:38

Allereerst nog de beste wensen van uit Utrecht. Mijn motor liep niet mooi op 5 cylinders en heb uiteindelijk besloten de pomp na te laten kijken (motor liep niet mooi op 5 cylinders) Ik probeer de pomp nu op tijd te zetten. De polie van de 300D moetvolgens mij 24 graden voor het bovenste dode punt staan (in en uitlaatklep beide dicht). Staat het pijltje op de poelie dan op 24 graden of moet je juist die 24 naar de andere kant draaien (nou ja terug kan niet dus nog bijna 2 omwentelingen)?
Weet iemand in de buurt van Utrecht iemand die de pomp wel goed kan afstellen?Of evt het digitale Mercedes apparaat heeft? (afstellen via 15 graden na dode punt en dag op de pomp metertje zetten?

groeten,
airco33
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten