[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
AutoChoke nog steeds troubles : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 16 apr 2024, 13:44

AutoChoke nog steeds troubles

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

AutoChoke nog steeds troubles

Berichtdoor hhavrilla » 29 jan 2007, 14:24

Ik heb er naar gekeken,kwam erachter dat een kabeltje los zat.Wat ik niet begrijp is dat er drie kabels nar de stekker toe gaan,twee met de kleur groen, warvan een groene met een zwarte verbonden zijn, wil zeggen groen een zwart op een kontakt, een de aander groene extra op een kontakt. Is dit correct? De een groene zat los heb ik nu vastgezet.
als de motor op bedrijfstemp. is gaat het pennetje retour. Dat is me wel opgevallen. Op je vraag terugkomend, hij functioneerde nooit. Ik heb de draadjes met de proeflamp gekontrollerd, de twee welke samen gesloten zijn(groen een paars/of zwart in ieder geval donker) hebben massa, de een groene is de min.En hoe ver moet de bimetal veer teruggaan als de motor zijn bedrijfstemp. heeft? Het zijn marken zichtbar op de Chokebehuizing. Als de motor koud is staan dat pennetje met de marken in een lijn?
Groeten René
hhavrilla
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten