[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
automaatbak 300D : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 08:32

automaatbak 300D

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

automaatbak 300D

Berichtdoor dereiziger » 07 feb 2011, 15:41

Was eindelijk zover dat mijn oude ambulance gekeurd kon worden .. Dat is ook gelukt , maar helaas . bij het rijden naar de garage weigerde ze te schakelen, veel toeren en niet verder dan de 2e versnelling... nu lekte Deze bak door een scheurtje en wou ik hem toch vervangen , dus ik een ander gekocht .. en er met een hoop gescheld, door onervarenheid de andere bak eronder gezet .. nu is dat er 1 van een 240D (snik )die is dus extreem traag hieronder en ik moet plankgas geven op van zijn plek te komen .. mijn vraag is is dit af te stellen .. zo ja hoe .. of moet ik toch een andere automaat eronder hebben zitten ..

mvg Ton
dereiziger
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten