[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Becker radio : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 07:41

Becker radio

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Becker radio

Berichtdoor Rob Holewijn » 20 jul 2007, 22:28

Ik heb hier een aantal interesante berichten gelezen van een aantal electronica techneuten, en aan deze heren de volgende vraag.

Ik heb hier 2 Becker radio's liggen, die ik nu maar eens wilde testen om er één in te bouwen.
De eerste is een oudje voor de /8 een Mexico cassette en een 123 Monza cassette.

Ik heb er van allerlei luidsprekers op aan gesloten, maar het geluid van beide is beroerd als je iets meer volume geeft. de conussen vliegen als een gek heen en weer en het geluid vervormd.
Moeten hier dan toch speciale luidsprekers op?
Let wel ik heb de originele luidsprekers aangesloten die standaard, voor in, het dashboard van een /8 zitten.
Rob Holewijn
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten