[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
beetje trilling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 20:54

beetje trilling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

beetje trilling

Berichtdoor goaitsen » 03 nov 2006, 14:59

Hallo

Als ik optrek, en rij beneden de 80 km dan trilt de auto een beetje. het ligt niet aan de banden/velgen en het uitbalanceren want ik heb er net een andere set onder gezet waarvan ik weet dat ze niet trillen.
Waneer de snelheid boven de 80 komt is er geen trilling meer.
Ook voel je de trilling aan de pook.
Kan het iets met het cardan zijn, of de aandrijfas? en hoe kun je dit verhelpen?

Alvast bedankt voor de tips

Groet Goaitsen
goaitsen
 


Antwoord:beetje trilling

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 03 nov 2006, 22:36

is je aandrijfas goed schoon? heb je er niet per ongeluk tectyl opgespoten? probeer dat eens na te kijken en evt schoon te maken wellicht is dan je probleem over


vriendelijke groeten

adriaan
AdriaanVogelzang
 


Antwoord:beetje trilling

Berichtdoor goaitsen » 04 nov 2006, 12:22

Ik zal hem komende week even op de brug bij mijn zwager bekijken, ik heb ook gelezen op dit forum dat de tussenlager versleten kan zijn.
Ik ben zelf niet niet met tectyl bezig geweest, maar een vorige eigenaar misschien wel.............

Goaitsen
goaitsen
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten