[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
benzinepomp vervanger? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 14:29

benzinepomp vervanger?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

benzinepomp vervanger?

Berichtdoor tinarse » 11 apr 2009, 20:57

hallo mensen .. ongeveer een jaar geleden heb ik nieuwe koolborstels in de pomp laten zetten , omdat een nieuwe over de 500euro kost. als ik er tegen aan klop, loopt hij weer even, ik ga hem natuurlijk even uit elkaar halen, mischien gaan ze niet soepel op en neer. als hij toch kapot is, weet iemand van jullie ook of er een van een andere auto op past? ik meende dat ik dat een keer ergens had gelezen. volgens mij was het een alfa romeo. mijn mb is een 250 se automaat bj66,.alvast bedankt vooreen reactie ..tinarse
tinarse
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten