[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
De 300 Turbo versie`s geen handgas verstelling : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 03:46

De 300 Turbo versie`s geen handgas verstelling

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

De 300 Turbo versie`s geen handgas verstelling

Berichtdoor Pieter300TDT » 20 aug 2007, 22:41

In het instructie boekje staat een draaiknop om met koude motor het stationaire toerental iets te verhogen ,echter met een sterretje er bij ,alleen voor de 240 (300) diesels

De turbo diesels niet

Waarom niet .wordt dit anders geregeld ?

probleem is als ik start en net met de koude motor (zonder gas geven ) naar drive (automaat ) gaat wil deze wel eens afslaan ,als ik nu even wacht of een paar keer gas geef is het meestal over ,maar dat vinden de buren niet zo leuk ( de diesel rookt of pluimt niet ),maar stinkd meestal wel lekker !

het stationaire toerental verhogen wil ik niet want dan kruipt deze waarschijnlijk nog meer
Pieter300TDT
 


Re:De 300 Turbo versie`s geen handgas verstelling

Berichtdoor JeroenW » 27 aug 2007, 15:36

Beste Pieter,

Ondat mijn 300 Turbo diesel er later is ingebouwd had mijn Benzje ook geen handgas en in de winter stond de motor al hij koud was behoorlijkt te schudden stationair. Via dit forum heb ik toen een los setje te koop gevraagd en gevonden, zelf ingebouwd en het werkt naar wens.
Misschien is het ook een idee voor jou, mijn Benzje was er op voorbereid dus ik denk die van jou ook wel.(dashboard en onder de motorkap) Inbouw was een 1/2 uurtje werk.

Succes en groeten
Jeroen
JeroenW
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron