[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Deurrubbers vervangen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 16:56

Deurrubbers vervangen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Deurrubbers vervangen

Berichtdoor Guzziman » 15 jan 2007, 09:32

Ik heb vernomen dat er naast de dure originele deurrubbers ook een imitatieversie bestaat.
Ik zou graag willen weten: is dat zo, hoe is de kwaliteit daarvan en of er nog andere nadelen aan verbonden zijn, ik hoorde ook zo iets mompelen dat er geen "klemmetjes" bij zitten, moet je die dan omzetten? En zijn de deuren van een T model hetzelfde als een 4deurs sedanuitvoering? Als iemand mij tips kan geven lees ik het graag.

Jan
Guzziman
 


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor eddy » 15 jan 2007, 10:45

viewtopic.php?f=13&t=1246&p=24425&hilit=deurrubbers#p24425

hoi deze link van een eerdere topic,

oh ja, je kan voor het in de sponning duwen van rubbers beter iets van lijnzaadolie gebruiken dan zeep, tegelijk roestpreventie.


je kan voor het vinden van topics op w123club.nl ook op GOOGLE invullen : w123club.nl deurrubbers :

groetjes, Eddy
eddy
 


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor Paul Snip » 15 jan 2007, 11:40

Ze vallen mij een beetje tegen, eigenlijk.

't is beter dan verrote en kapotte rubbers. Maar origineel is toch wel heel wat beter hoor!

Maar goed, je koopt 1 origineel rubber voor de prijs van een hele set imitatie.
Avatar gebruiker
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: 09 aug 2006, 11:20
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 16 jan 2007, 00:55

Paul kun je daar iets meer over vertellen? wat bevalt minder goed aan de imitatierubbers? ik heb niet direct nieuwe nodig, maar ik zie toch dat er een scheur komt in het rubber aan de bijrijderskant (daar waar van twee delen 1 is gemaakt. ik heb dat met speciale kit gerepareerd en dat blijft tot nu toe (2 jaar) zitten, maar ik kan me voorstellen dat dit in de toekomst niet zo zal blijven. graag wat info over de voors en vooral de tegens!

overigens als je een beetje voorzichtig doet zijn de klemmen heel goed opnieuw te gebruiken. heb ik ook gedaan toen ik een nieuwe achterdeur nodig had ivm een grote parkeerschade, je moet natuurlijk wel een beetje voorzichtig doen met demonteren, maar ja dat is met alles wat je demonteert zo... :woohoo:

Groeten

Adriaan
AdriaanVogelzang
 


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor Paul Snip » 16 jan 2007, 01:52

Het rubber is slechte kwaliteit. De pasvorm is niet geweldig. En ze zijn dikker. Waardoor ik mijn rechtervoorportier nu met meer kracht dicht moet slaan.
Overigens wordt dat na verloop van tijd beter. Ze zetten zich wat, blijkbaar.

Als alleen het gevulkaniseerde hoekstuk loslaat, kun je proberen dit met secondenlijm weer te lijmen. Dat werkte bij mij perfect. Rubber is daar zeer goed mee te lijmen.

Maar goed, vergeleken met de uitgedroogde vermolmde rubbers die er meestal in zitten, is 't een verbetering. Ze dichten goed af bij mij. Heb niet meer windgeruis, en ook geen lekkage.
Avatar gebruiker
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: 09 aug 2006, 11:20
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor Guzziman » 18 jan 2007, 22:35

Zeg Eddy en alle anderen,

Ik lees op de topic die jij aangaf op een zeker moment PR Autoshop. Ik blijf echter op een soort Ebay site hangen. Weet iemand van jullie of PR autoshop een bedrijf en hoe ik ze kan bereiken? Ik ben namelijk nog steeds aan het zoeken naar deurrubbers voor de T230. Gezien het verschil in kosten mag het gerust imitatie zijn. Iemand levert ze maar ik kom er niet achter wie.
Guzziman
 


Antwoord:Deurrubbers vervangen

Berichtdoor Guzziman » 18 jan 2007, 22:36

Zeg Eddy en alle anderen,

Ik lees op de topic die jij aangaf op een zeker moment PR Autoshop. Ik blijf echter op een soort Ebay site hangen. Weet iemand van jullie of PR autoshop een bedrijf en hoe ik ze kan bereiken? Ik ben namelijk nog steeds aan het zoeken naar deurrubbers voor de T230. Gezien het verschil in kosten mag het gerust imitatie zijn. Iemand levert ze maar ik kom er niet achter wie.
Guzziman
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten