[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Elec. open dak defect!!! : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 13:22

Elec. open dak defect!!!

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Elec. open dak defect!!!

Berichtdoor nik » 02 jan 2007, 22:10

Hallo,

Ik heb even op dit forum rond gekeken maar hen niks kunnen vinden over open daken. Misschien heb ik er over heen gekeken maar goed.

:blush:

Het probleem met mijn open dak is dat het motortje het nog wel doet (kan hem horen draaien) maar het dak gaat dus niet open. Ik denk dus dat het kabeltje of wat het dak dan ook open en dicht doet gebroken is, of iets dergelijks.
Ik heb de cd-rom van Jan er ook al even op nagebladerd maar haal daar maar hele sumiere info uit.En mijn duits is niet meer wat het geweest is....

Heeft iemand een idee waar ik moet beginnen, of misschien wat er aan de hand is.
Voor ik teveel ga demonteren:blink: .

Mvg Nieky Dekker.
nik
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten