[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
ervaringen met caravans&trekhaak : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 14:15

ervaringen met caravans&trekhaak

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ervaringen met caravans&trekhaak

Berichtdoor Martijn » 17 jul 2006, 21:11

Ha!

Ik heb een niet orginele trekhaak onder de auto, zónder typegoedkeuring. Nou weet ik dat ik zonder typeplaatje niet meer dan 750 kg mee mag zeulen maar: stel dat ik er een nieuwe onder zet, wat is jullie ervaring met een (caravan)last achter een 240 diesel? Rijgedrag de berg op, hoeveel nemen jullie max. mee achter je auto aan? Of wat kannie max. hebben? Staat nl. niet op mn kentekenbewijs...
Iemand nog goeie tips en truukjes?

Overigens viel de prijs me nog mee voor een nieuwe Brinks incl. kabelset: € 200,=.

Hoop van jullie te horen,
groetsels,
Martijn
Martijn
 


Antwoord:ervaringen met caravans&trekhaak

Berichtdoor Lode » 17 jul 2006, 21:56

Er kan best wel veel achter zo'n haak. Gisteren zag ik nog Top Gear. Met een of andere duffe kia en een caravan. De ramden met de caravan een paaltje biuj een benzinestation. Kortom.. rechtsvoor een gat in ce caravan maar het mooiste.. de trekhaak stond zeker 20 graden achterover. En vervolgens gewoon verder op de snelweg.
Kortom.. laat je niet beinvloeden door maximale gewichten.

Aan de andere kant.... don't try this at home.

En... Lode is niet verantwoordelijk voor eventuele nare gevolgen die voortvloeien uit het serieus nemen van dit mailtje. :woohoo: :woohoo:
Lode
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten