[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 13:21

even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

even voorstellen

Berichtdoor benzel66 » 09 jan 2010, 17:08

bij deze wil ik mij even voorstellen ik ben cor uit rotterdam
een echte Mercedes rijder waarbij de W123 mijn favoriet is ik heb deze 2 jaar geleden gekocht en gebruik hem alleen als het mooi weer is dus nu komt hij zeker niet de garage uit het is een 200D van bouwjaar 1978
welke in 2005 geimporteerd is vanuit duitsland hij is op een paar bijgewerkte plekjes na helemaal gaaf en heeft 180000 duizend kilometer gedraaid, ik heb in 2 jaar tijd 2000 kilometer gereden
ik vind het echt genieten om met deze wagen te rijden ,hij wordt dus lekker vertroeteld, buiten deze 200D rij ik een c320 automaat van bouwjaar 2000 avantgarde uitvoering helemaal top , maar om te ontstressen neem ik toch liever de W123 , is lekker traag in vergelijking met mijn c klasse , ik probeer nog een paar foto's te plaatsen , tot slot wens ik allen veel plezier op dit prachtige forum en zal er zeer regelmatig te vinden zijn
benzel66
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten