[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Hakoena : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 03:43

Hakoena

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Hakoena

Berichtdoor Hakoena » 13 mei 2013, 21:51

Hallo, ik ben Koen en al ca. 2 jaar lid van het forum maar nog niet voorgesteld. Sinds 2 jaar heb ik een donkerblauwe 230TE uit 1984. Deze toen op LPG gezet omdat ik er ca. 15 a 20.000 km per jaar mee wilde rijden. En dit dus ook 40.000 km gedaan en zeer naar tevredenheid. Maar toch... Net een huis gekocht en ik moet nog meer km voor mijn werk gaan rijden, ca. 30.000. Deze reden maar ook omdat een oudere auto regelmatig tijd kost om haar goed rijdende te houden heeft mij helaas doen besluiten om de Mercedes te verkopen. Ook de wegenbelasting speelt een rol maar als het goed is speelt dat straks grotendeels alleen voor diesel en LPG (ze verzinnen ook weer iets echt raars...).
Er komt ook wat laswerk aan en dat is volgens mij efficienter en in ieder geval een stuk goedkoper als je dat zelf doet. Ik heb er nu geen tijd voor (huis en werk). Aangezien ik geen 2 auto's (nu een anders rijdende Volvo V70 D5 voor mijn werk) wil beheren wordt de auto verkocht.
Zie te koop op het forum of autoscout24 voor meer info!
Groet en wellicht tot later als ik ook een garage bij elkaar gespaard heb voor een tweede auto.... :)
Hakoena
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 25 apr 2011, 15:07
Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast