[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 07:18

even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

even voorstellen

Berichtdoor Henk1959 » 06 sep 2007, 17:31

Hallo allemaal

Al eerder had ik geprobeerd om me even voor te stellen, maar dat lukt niet door nieuwe software in het forum, aldus de webbeheerder. Dan moet het zo maar.

Ik ben Henk uit Buitenpost en dat ligt in het mooie Friesland.
Sinds twee maanden rij ik in een witte 230 coupe van 1977 en dat bevalt prima. Nog geen moment spijt gehad, dit is echt geweldig.
Ik ben lid geworden omdat er veel informatie bij deze club te vinden is en dat kan een leek als ik wel gebruiken.
We hopen nog vele kilometers in onze prachtige Benz te rijden.

Oant sjen en groetnis fan Henk
Henk1959
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor Topasbrauner » 06 sep 2007, 19:41

Hoi Henk, welkom!

Heb je nog niet zien rijden. Ik woon in Niezijl en rij uiteraard vaak op 'onze' Friese-Groningsestraatweg. We zien mekaar vast wel eens! Wij rijden in een topasbruine W123 diesel, een lichtblauwe W114 coupe, een zandbeige W114 sedan en een lichtbeige W115 sedan. Als je een van die wagens ziet knipper maar even!

Groet, Job
Topasbrauner
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten