[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
FF Voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 14:31

FF Voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

FF Voorstellen

Berichtdoor verhoeven.jcm » 11 jun 2009, 10:44

Hallo Hallee even een voorsteling van jv,
Ben jan Verhoeven woon in Sneek en kom eigenlijk uit Alphen (n-br).
Bevalt mij prima in Friesland lekker veel ruimte om met mijn W123 230E
rond te toeren, heb nog een knutsel 123 200 en een W126, Maar eerlijk
ben helemaal om naar de W123 heb de 230E uit Zwitserland gehaald heerlijke
auto.Kijk al een tijdje op de site en ben al ff lid dus ook wel zo netjes om me
even voor te stellen nou.
Groeten en iedereen heel veul W123 plezier.
verhoeven.jcm
 


Re:FF Voorstellen

Berichtdoor Citrobenz » 11 jun 2009, 11:05

Hallo Jan,

Welkom bij de club, we zien je vast wel eens verschijnen in Blesdijke bij de sleutelclub.

Ik las in een ander topic dat je nog op zoek bent naar een 300TD
Nu hoorde ik laatst dat er bij Friesland Classic cars (van Berlo auto's)in Leeuwarden er een staat.

Ik weet niet hoe en wat maar je kunt altijd even kijken, zover is dat nou ook weer niet van Sneek.
Als het wel wat lijkt bekijk hem dan wel heeeeeel goed, verder zeg ik niks ;)

succes met je auto's
plaats eens wat foto's, zijn sommigen gek op hier ;)<br><br>Post edited by: Citrobenz, at: 2009/06/11 11:05
Groet,
Henk
Avatar gebruiker
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 3122
Geregistreerd: 28 mei 2007, 13:26
Woonplaats: Steenwijk
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:FF Voorstellen

Berichtdoor Markparket » 13 jun 2009, 01:56

Hallo Jan,

Welkom hier!

Je hebt al een aardig wagenpark zie ik;-)

Zoals Citrobenz schreef zijn we hier gek op foto's...

Veel plezier hier en van je Benzen!
Markparket
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten