[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
FREUBELDAGEN. : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 11:26

FREUBELDAGEN.

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

FREUBELDAGEN.

Berichtdoor Toontje » 12 okt 2011, 06:51

Mochten er nu nog meer zijn die een plan hebben om een freubeldag te doen zie dat stukje van hans http://w123club.nl/viewtopic.php?f=18&t=14453" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan is dat mogelijk de kosten zijn 0 euro voor het gebruik van de zaak, voorwaarde is wel bij het weg gaan ziet het er weer zo uit als bij het komen.
Je kan zelf je spullen bestellen of je kan het bij mij doen maakt mij niet uit, zeker van zijn dat je werk die dag klaar komt.
Als je spullen bij mij besteld kontant afrekenen ik heb geen pin ding.

Wel de bedoeling dat je er een leuk dagje van maakt, hoe gaat het in zijn werk:

-1 persoon regelt het al zoekt nog wat mensen die dat willen er zijn 2 bruggen en in bijzondere gevallen 3 dus je moet een planning maken, dan neemt die contact op met mij voor een afspraak in een weekend maakt mij niet uit zaterdag of zondag
moeten wel minimaal 6 auto's zijn en max 10 ik vind het niet erg een weekend te doen. maar dat is dan niet voor 2 personen

Contact; http://www.hetvoorportaal.com/index.php/contact/" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten