[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Gas in mijn 230 coupe : LPG Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 13:06

Gas in mijn 230 coupe

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Gas in mijn 230 coupe

Berichtdoor Emile » 11 apr 2007, 16:20

Beste benzers

Ik heb met de paasdagen mijn eerste lange trip gemaakt met mijn coupe.Ik heb een hele tank benzine verbruikt om 400 kilometer te rijden lijkt me niet echt zuinig.Ik overweeg nu toch maar om LPG te laten inbouwen.Lopen de m115 motoren goed op gas .Zijn er nog andere zaken die ik moet weten .

Alvast bedankt.
Emile
 


Antwoord:Gas in mijn 230 coupe

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 11 apr 2007, 22:41

Hoi Emile,

Ik zal dan hier wel op je topic ingaan!
Ik heb zelf een oude dame uit 1971 met het type motorblok die jij noemt. Hier rijdt ik al 2 jaar zonder problemen mee! Het zijn prima motoren om op LPG te laten rijden. Wel moet je zorgen dat verdellerkap, boegie kabbels en boegies zelf, rotor in goede conditie verkeren. Ook moet je de ontsteking goed afstellen en als je contactpuntjes (en dan ook de condensator) hebt deze goed optijd zetten en het liefst nieuw monteren! Ook zeer belangrijk is een goede afstelling van je kleppen, deze ook om de 7000 km even controleren!

Verder moet je regelmatig de olie verversen!!

Dus tot slot nog een advies om een goed en betrouwbare gasboer te bezoeken (staan hier op de site enkele goed bekende) omdat je een hoop prutsers in deze branch hebt).

Dus succes met je besluit en vriendelijke groeten Jeroen alias Johannes de Zeiker(d) ;)
JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:Gas in mijn 230 coupe

Berichtdoor Emile » 11 apr 2007, 22:47

Hoi Jeroen

Bedankt voor je reactie ik zal er zorgvuldig naar kijken gelukkig zijn er hier een aantal goede LPG inbouwstations.
Emile
 


Antwoord:Gas in mijn 230 coupe

Berichtdoor Emile » 12 apr 2007, 12:10

Vandaag een afspraak gemaakt met Carbalt in Amsterdam.Volgens de deskundige daar kan deze motor probleemloos op gas rijden.Installatie komt ongeveer op 1200 euro inclusief flashlube en kleppen opnieuw stellen.Tevens vulnippel achter kentekenplaat.
Emile
 


Antwoord:Gas in mijn 230 coupe

Berichtdoor Emile » 18 apr 2007, 19:51

Gisteren auto op gehaald bij carbalt in Amsterdam.Keurig gasstank van 65 liter ingebouwd met flashlube en kleppenstellen 1250 Euris.Vakkundig gedaan aardige jongens motor loopt netjes.
Emile
 


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast