[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Glenn9193: 300TD 1980 : Logboek / Showroom

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 14:16

Glenn9193: 300TD 1980

Post hier alle updates van je auto, van bougie (of gloeier) wissel tot aan een project.
Project afgerond, zet dan een link in je logboek!
Gewoon showen mag ook natuurlijk.

Glenn9193: 300TD 1980

Berichtdoor Glenn9193 » 04 jul 2013, 00:17

W123 300TD project vanaf volgend jaar, omdat ik geen zin heb om 6 jaar belasting naar nie natnekken in denhaag wil brengen, tot dan blijf ik er nog lekker in rondtuffen

wil hem helemaal strippen, roestvrij maken, geheel overspuiten(wit uiteraard)onderkant goed behandelen, nieuwe rubbers (raam,deur,motor) een stuurhuis van een nieuwer type (W124??) kijken wat het beste past ..
ook wil ik een om602 aan schaffen kijken of hij een beetje wil passen zonder te veel te hoeven aanpassen ivm. zuinigheid herrie en pktjes .. eventueel met een 5 bak ..en tussenas ?? dusog genoeg te doen ..

en aangezien hij hard aan het roesten is hoop ik op mooi weer en dan het snel 2014 is dat ik hem lekker droog kan zetten en er mooi op men dooie gemakje aan kan beginnen (ik zet hem toch voor een paar jaar stil)

gr glenn

(ben btw nieuw op dit forum dus hoop dat ik het goed doe)!!
Bijlagen
forum.jpg
zo is hij nu
forum.jpg (691.91 KiB)
liever een ster in de grill dan in de ruit :D
Avatar gebruiker
Glenn9193
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 31 mei 2012, 20:20
Woonplaats: Schaijk
Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Logboek / Showroom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten