[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
hallo even voorstellen door Benz300 : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 22:34

hallo even voorstellen door Benz300

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:hallo even voorstellen door Benz300

Berichtdoor Benz300 » 07 dec 2007, 19:10

ik denk zelf ook dat als 'ie weer op de normale hoogte staat dat die velgen wat minder erg afsteken.
maar als ik tegen 4 mooie kroonkurken met goede banden aanloop.....
hij staat trouwens nu in de garage voor de apk.altijd weer een beetje zweten.

groeten

john
Benz300
 


Re:hallo even voorstellen door Benz300

Berichtdoor Semrick » 07 dec 2007, 19:31

Hallo John,

Welkom bij de club en inderdaad met vragen en problemen kun je hier altijd terecht.
Ik hou ook niet van verlagen en inderdaad die velgen zijn ook niet echt mijn smaak. Maar er zijn vast wel liefhebbers voor te vinden.
Volgens mij zijn het zdezelfde (of soortgelijk) als Paul snip onder zijn Amerikaanse 300D heeft liggen.
De auto staat er verd zo te zien weer strak bij.
Heb je hem van een Noorweegs clublid overgenomen?
Groeten,

Rickert
Avatar gebruiker
Semrick
Erelid
 
Berichten: 4020
Geregistreerd: 08 sep 2006, 15:24
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:hallo even voorstellen door Benz300

Berichtdoor Benz300 » 07 dec 2007, 20:09

haha,nee hoor mijn noors is een beetje roestig tegenwoordig.
ik heb hem van een handelaar,die haalt ze uit heel europa geloof ik.
kon een leuke deal maken,ik had een c220 diesel in te ruilen,dus ik kreeg deze 300,en hij werdt ook gelast en gespoten.
die c klasse stond al een poosje te koop,maar schijnbaar lusten de honden daar geen brood van,dus zo kwam ik er mooi vanaf.
iedereen blij.(ik vooral !)

groeten
john
Benz300
 

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast