[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
hulp gezocht, m110 met 4a1, USA uitvoering : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 12:20

hulp gezocht, m110 met 4a1, USA uitvoering

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

hulp gezocht, m110 met 4a1, USA uitvoering

Berichtdoor bartvanz » 12 feb 2024, 10:31

Wie kan mij helpen.......

ik heb een 280C uit '75, m110 met solex 4a1 carb, ontsteking zonder vacuum.

onder de motorkap bij de carburateur en ontsteking is het een wirwar van leidingen(vacuum/stroom) welke te maken hebben met de toen geldende milieueisen in Californie.

Ik wil van al deze leidingen/draden af omdat het toch niet meer werkt. Nu kan ik heel info vinden in de handboeken maar ik zou graag wat fotomateriaal hebben hoe het bij niet USA wagens is

Wie kan mij voorzien van foto's hoe het onder zijn motorkap is. Hoeft niet een W114 te zijn maar wel een m110 met solex 4a1 carburateur. Als ik moet switchen naar ontsteking met vacuum om een betere setup te krijgen dan doe ik dat.

ik hoor het graag
bartvanz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 13 okt 2017, 18:30
Woonplaats: wouwse plantage, zuiden van het land,
Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: hulp gezocht, m110 met 4a1, USA uitvoering

Berichtdoor ElGriffo » 12 feb 2024, 20:35

Ik heb een W126 280S met carburateur staan.
Kan daar wel wat foto’s van maken.

Of kom even kijken
ElGriffo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 28 jul 2014, 13:02
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1974
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten