[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Irritante zoem onder dashboard : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 apr 2024, 06:42

Irritante zoem onder dashboard

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Irritante zoem onder dashboard

Berichtdoor Gertjan » 18 feb 2006, 15:29

Hallow mensen

Ik heb een probleempje met mijn 230 coupe uit 1980.
Het zit namelijk zo, als ik weg rijdt dan hoor ik de eerste 5 kilometer een zoemend geluid vanonder het dashboard komen. Hoe harder ik rij, hoe hoger het gezoem wordt. Het lijkt alsof het erger wordt bij windstoten, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het lijkt dan ook uit de luchtschachten tegen het raam te komen. Maar nogmaals, lijkt.

Kan iemand mij helpen, want ik wordt er helemaal gek van. Wat zal het ziojn?

GR GJ coupe
Gertjan
 


Antwoord:Irritante zoem onder dashboard

Berichtdoor mdeijkers » 19 feb 2006, 17:41

Komt dit niet uit je teller unit ??? gaan je tellers ook een beetje "dansen" ???

Ik heb dit ook gehad, en toen ik het wilde maken een week later probleem weg en sinds dien (2maanden) niet meer gehoord.


suc6 alvast, je zou kunnen proberen de kabel die de snelheid meet een goed aan te drukken in de tellerunit.
kwestie van onder het stuur de 2 afdek plaatjes los te schroeven (2stuks) en dan even de kabels na lopen of ze er goed in zitten.

Suc6 er mee
mdeijkers
 


Antwoord:Irritante zoem onder dashboard

Berichtdoor Wiebren240D » 19 feb 2006, 17:51

hallo Gertjan

ik denk dat het in de kilometer teller kabel zit even goed smeeren met olie en het probleem is volgens mij opgelost

groeten wiebren nieuwenhuis tel 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten