[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 11:33

Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Berichtdoor Mergeot » 13 jun 2009, 12:27

Hey hallo allemaal,

Sommige van jullie kennen mij al of hebben mij wel eens gezien.
Sinds de Lente rit die erg mooi was ben ik ook besmet geraakt met het Mercedes virus. Ik heb erg genoten van die dag en de Mercedes die ik geleend had om mee te kunnen rijden reed erg lekker en zonder problemen.
Na deze dag ben ik voor me zelf ook wat gaan kijken naar een Mercedes W123. In overleg met de eigenaar van de W123 waarmee ik de lente rit volledig uit reed heb ik besloten deze Mercedes in beslag te nemen om te kijken of hij daadwerkelijk mij bevalt in het dagelijks gebruik.
Dat betekent wel dat mijn geliefde peugeot de pyama aan moest trekken en de komende tijd wat minder aandacht krijgt.

Ik rij momenteel in een gras groene Mercedes W123 240D.
Onder de pyama staat mijn geliefde Peugeot 206 SW die altijd voor me klaar staat.

Ik zal ook uitleg geven over mijn naam:
het is eigenlijk een hele simpele samenstel van mijn vervoersmiddelen momenteel
Mercedes en een peuGEOT MERGEOT

Voor het dagelijks werk ben ik scheepsinterieurbouwer bij een scheepswerf in Vollenhove.
Daarnaast studeer ik nog 1 avond in de week in heerenveen.


Groeten vanaf mijn kleine kantoortje wat zicht heeft op de sleutelplek te blesdijke
(jaja... mensen die daar komen sleutelen hou ik goed in de gaten!)

Groeten Mergeot
Mergeot
 


Re:Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Berichtdoor Mergeot » 13 jun 2009, 12:31

hier nog een foto..
<br><br>Post edited by: Mergeot, at: 2009/06/13 12:32

Mergeot
 


Re:Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Berichtdoor MAD » 13 jun 2009, 13:43

Welkom hier en veel plezier met de 240D
MAD
 


Re:Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Berichtdoor Citrobenz » 13 jun 2009, 21:52

He welkom hier op het forum,
Lees dit forum maar eens goed door, leer je veel van hoef je minder te vragen ;)

Je kan straks mooi een webcam op de sleutelplek richten, zijn we met de technische dag live in de lucht

Wel de W123 met liefde koesteren, anders gaat hij aan de ketting :P

He kerel veel plezier er mee, geniet er van


ps.
nog wel even lid worden van de Noordstergroep en het loge toevoegen hoor<br><br>Post edited by: Citrobenz, at: 2009/06/13 21:54
Groet,
Henk
Avatar gebruiker
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 3122
Geregistreerd: 28 mei 2007, 13:26
Woonplaats: Steenwijk
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Laat ik me ook maar even voorstellen voor iedereen

Berichtdoor Markparket » 14 jun 2009, 23:55

Hallo Mergeot,

Welkom hier!

Er zijn hier meer Peugeot liefhebbers (wel veeeeeeeeeel minder dan Citroen liefhebbers natuurlijk), alleen hebben die het over 204, 504, 404, 604 etc...

Hans, veel plezier hier en veel plezier met je 240D!
Markparket
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten