[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Leo 280CE : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 00:36

Leo 280CE

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Leo 280CE

Berichtdoor Leo 280CE » 15 dec 2017, 00:17

Hallo,
Als nieuwkomer op dit forum zal ik mij even voorstellen:
Ik ben Leo de Wit, woonachtig in Veenendaal, maar probeer een groot gedeelte van het jaar in het zuiden van Frankrijk door te brengen. Sinds 1990 rijd ik Mercedes oldtimers. Ben begonnen met een W111 280SEC uit 1969, maar deze heeft in 2006 plaats moeten maken voor een W123 280CE automaat uit 1982, waar ik met veel plezier in rijd. Heb wel LPG ingebouwd, wat met de nieuwe oldtimer regeling niet zo "slim" is! Ik ben een echte oldtimer liefhebber en heb naast de Mercedes ook een Cadillac Eldorado Convertible uit 1975 en een Daf 33 uit 1968 met slechts 30000 km op de teller. Sinds enige tijd bezoek ik het forum regelmatig en lees met veel interesse de diverse wetenswaardigheden en technische info. Waarvoor mijn dank aan allen! Misschien kan ik zo af en toe hier ook een steentje aan bijdragen. Oh ja, ik ben ook lid van de W123 club.
Leo 280CE
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 20 jul 2017, 09:47
Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Ja


Re: Leo 280CE

Berichtdoor Bram Jansen » 15 dec 2017, 00:59

Welkom hier Leo, veel leesplezier!
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten