[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
luchtfilter 200 benzine : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 00:08

luchtfilter 200 benzine

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

luchtfilter 200 benzine

Berichtdoor wiemerkuik » 10 sep 2006, 13:50

HI,
in de luchtfilter trommel/kast van mijn 200 benzine zit een soort zacht schuim op de rand van de trommel. Het is totaal verdroogd en ik wil het er uit halen voordat het in het luchtfilter vliegt.
vraag is: kan het eruit, moet ik het nog vervangen, wat is het nut ervan?
dank
wiemer
wiemerkuik
 


Antwoord:luchtfilter 200 benzine

Berichtdoor Wiebren240D » 10 sep 2006, 19:07

hallo Wiemer

zo ik dit lees haal hem er gewoon uit en je haalt een nieuwe daar zit die kunstof rand gewoon aan word bij jou auto wel tijd dat filter zal wel mooi zwart zijn
scheelt ook weer in de portemenee word ie ook weer zuiniger van moet je wel een keer vaaker doen ik denk zelf om de 20000 km onder houd is een behoud voor je moter en een keer klep stellen kan ook geen kwaad start de moter ook weer beter en hij word zuiniger zowel op gas als op benzine een verbrande klep kost meer hoor maar ik maak mij er niet druk om hoor ik trek mijn klepdeksel er wel eens een keer te vaak af gewoon even kontroleren weet ik dat het goed is

groeten Wiebren Nieuwenhuis tel 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten