[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mercedes W123D : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 07:59

Mercedes W123D

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mercedes W123D

Berichtdoor Mercedes W123D » 20 mei 2006, 00:03

B) Hallo Mercedes fans,

Mijn naam is Pierre en ik kom uit Echt, sinds feb. 2006 ben ik in het bezit van een Mercedes 200D W123 uit 1982. De vorige eigenaar was een bejaarde dame uit Aachen, de wagen had op enkele plaatsen zeer lichte plaatschade maar heeft pas 190.000km gelopen. Nu nog enkele kleinigheden repareren en dan naar de douane voor info wat de goedkoopste manier is om hem op de weg te krijgen.
Deze wagen was in de jaren tachtig mijn droomauto, (maar was toen helaas onbetaalbaar voor mij)daarna is hij door allerlij zaken uit het oog verdwenen. Maar nu is het dan toch waarheid geworden.

Bericht gewijzigd door: Mercedes W123D, op: 2006/05/20 00:15

Bericht gewijzigd door: Mercedes W123D, op: 2006/05/21 01:12
Mercedes W123D
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten