[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mjanssen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 09:14

Mjanssen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mjanssen

Berichtdoor Mjanssen » 29 jan 2020, 11:09

Goeiemorgen,

Mijn naam is Marius, student maritieme techniek.
Een aantal jaar lang was ik opzoek naar een W123 T model. Prachtige en praktische wagen, geschikt voor dagelijks gebruik en waar ik ook mee op reis wil.
Ik zocht specifiek een diesel. Ik ken deze motoren (om615 en 616) uit de scheepvaart en hou van de simpele en betrouwbare techniek.
In 2014 daalde de prijzen, maar ik had gelukkig net optijd door waarom. Een diesel werd onbetaalbaar.

De wagens van 40 jaar oud bleven en de prijzen daarvan gingen stijgen.
Heb overal gezocht, zelfs op het punt gestaan er een uit Roemenie te halen. Maar afgelopen september is het er toch van gekomen.
Sinds kort beschik ik over een werkplaatsje en daar staat nu een 240TD ui '79 in de kleur milanbraun.

Deze wagen moet voor de komende jaren betrouwbaar en geconserveerd worden.
Meer hierover in het projecten deel van het forum.
Mjanssen
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 19 sep 2019, 23:00
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Mjanssen

Berichtdoor Bram Jansen » 30 jan 2020, 10:19

Welkom hier Marius!
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten