[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Netten : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 13:07

Netten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Netten

Berichtdoor JeroenW » 08 dec 2005, 04:05

Beste collega leden;

Weet iemand waar je die bagagenetten die op de achterkant van de voorstoelen kunnen tekoop zijn?
Ik zie ze heel vaak in Benzen zitten maar niemand weet waar ze te vinden zijn.

Bijvoorbaat dank
Grtn Jeroen
JeroenW
 


Re:Netten

Berichtdoor Mercedennys » 09 dec 2005, 17:18

Jeroen,

Ik zou eerst gewoon een aantal sloperijen afbellen of langsrijden om te zien of je ze ergens uit kunt schroeven voor een paar euro. (of de achterpanelen incl. netten over kunt zetten, 1 schroefje los en vastmaken en klaar)

Hou er rekening mee dat deze netten wel eens kunnen 'uit lubberen' zodat ze niet netjes op je stoel hangen. Bij mij zijn ze uitgehangen... maar toch fraai.
Mercedennys
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast