[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
niet goed sluiten linker achterraam : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 apr 2024, 00:56

niet goed sluiten linker achterraam

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

niet goed sluiten linker achterraam

Berichtdoor 300d » 01 sep 2006, 11:02

Het linker achterraam van mijn 300D sluit niet goed. Het is een elekttrisch raam.
Het raam stottert zowel naar boven en beneden en als ik hem naar boven wil sluiten dan blijft hij 1 cm te laag steken. Ik kan hem dan wel met mijn hand het laatste zetje geven, maar onder het rijden schuift hij dan toch weer die ene cm naar beneden.
Heeft iemand enig idee, wat het is en wat ik er aan kan doen?

groeten Bert
300d
 


Antwoord:niet goed sluiten linker achterraam

Berichtdoor MarceldB » 01 sep 2006, 12:24

Hoi Bert,

Als ik jou was zou ik gewoon de bekleding van de deur eraf halen en kijken wat er gebeurt. Eventueel kan je dat ook bij de andere deur doen om te kijken wat er anders gaat.
Succes!

Ps.: bevalt de auto verder goed? Je hebt hem toch zelf uit de USA laten halen?
MarceldB
 


Antwoord:niet goed sluiten linker achterraam

Berichtdoor 300d » 01 sep 2006, 12:45

Hoi Marcel,

Bedankt voor je snelle antwoord, ik zal daar dit weekend mee bezig gaan.
De auto zelf bevalt erg goed. Hij voldeed bijna helemaal aan de verwachtingen.Heb wel ondertussen wat gezeik gehad met de cilinders / verstuivers/ voorkamers, maar dat is nu helemaal opgelost.
Volgende week komen er nieuwe rubbers op bij alle ramen, daarna wordt de auto nog getectyleerd en dan blijben er nog een paar kleine dingetjes over zoals een niet werkende kilometerteller, de airco, die niet koud genoeg is en de cruisecontrol, die af en toe hapert, maar dat heeft allemaal geen haast.
Het grappige is dat ik steeds meer fan wordt van de auto hoe langer ik erin rijd. Wat rijdt de Mercedes W123 super.
300d
 


Antwoord:niet goed sluiten linker achterraam

Berichtdoor 300d » 01 sep 2006, 12:45

weer eens dubbel<br><br>Bericht gewijzigd door: 300D, op: 2006/09/01 12:46
300d
 


Antwoord:niet goed sluiten linker achterraam

Berichtdoor Weizengelb » 01 sep 2006, 13:01

Kijk het mechanisme ens na, misschien zijn er tanden afgebroken, dan zakt het raam als het net op dit punt is, en/of lijkt de motor te haperen.
Zorg zowieso eens dat alles goed gesmeerd wordt en makkelijk loopt, dat voel je wel als je het raam los hebt van het mechanisme en het met de hand op een neer beweegt.

Ook een goede kans om de deuren van binnen goed schoonte maken en te behandelen.

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Avatar gebruiker
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 2689
Geregistreerd: 20 jan 2006, 13:38
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten