[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Nieuw hier: 300D : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 30 mei 2024, 21:19

Nieuw hier: 300D

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re: Nieuw hier: 300D

Berichtdoor Simon_300D » 24 mei 2011, 22:24

Ik heb net geprobeerd de slang naar de thermostaat te vervangen. Niet gelukt. Alles zat muurvast. Potverdorie ook nog eens de plug van de radiator in de schroefdraad afgebroken. Gelukkig zit er naast mijn huis een garage. Ik ze de sleutel maar gegeven en ze gaan het nu voor me doen.

Over de airco. Ik begrijp het nu. Ergens zit gewoon een lek. De druk is nu van het systeem. Er is geen R12 ingegaan maar een andere vluchtiger vloeistof en die is langzaam door een klein lekje ergens weggesijpeld. Ik zou het anders ook niet weten. Dat verklaart ook waarom ie het eerst wel deed. Moet ik er nu zeker achter gaan komen waar het lek zit... poeh.

Hoe kan het dan echter, dat als de airco het niet meer doet, de kachel alleen nog maar warm kan worden en niet meer koud?? Iemand?

Zaterdag ga ik naar Toontje voor een roestcheck. Ik ben benieuwd. Zal vast tegenvallen...
Simon_300D
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 06 mei 2011, 22:42
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten