[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Onregelmatig gasgeven bij 300TDT : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 15:11

Onregelmatig gasgeven bij 300TDT

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Onregelmatig gasgeven bij 300TDT

Berichtdoor paulkw » 31 okt 2013, 13:23

Lastig uit te leggen maar het volgende gebeurt de laatste maanden bij mijn 300TDT uit 1985.

Vooral bij koude motor houd ik mijn gaspedaal stil en rijd bv 50 km p/u maar lijkt het alsof ik het gas een beetje loslaat en weer even gasgeef waardoor je onregelmatig rijdt. Bij warme motor en op de snelweg geen last.

Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Overigens doet hij dit ook als ik de cruisecontrol gebruik, maar dat had deze al sinds het begin. Ik denk dat dit een ander probleem is.
paulkw
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 30 jan 2011, 18:35


Re: Onregelmatig gasgeven bij 300TDT

Berichtdoor ahntrazitgrau » 31 okt 2013, 14:46

Kan het de airco compressor zijn die even aanslaat?
ahntrazitgrau
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 05 jun 2012, 23:31
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten