[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Passen stoelen W201 in W123? : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 10:30

Passen stoelen W201 in W123?

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Passen stoelen W201 in W123?

Berichtdoor Vinz123 » 03 jul 2011, 23:45

All,

De stoelen van mijn W201 lijken erg veel op die van een W123 T-modell die ik op het oog heb. De stoelen van de T zijn doorgezakt, maar ik heb wel een paar heel mooie stoelen van een 190 gezien. Dezelfde kleur, zien er bijna het zelfde uit. De vraag: is er veel verschil tussen de stoelen? Passen die van een 190 in een 230TE? Of doe ik mezelf dan qua zitcomfort ernstig tekort en moet ik gewoon de stoelen van de W123 laten fixen?

Ben benieuwd...

Vincent
Vinz123
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 28 jun 2011, 00:20
Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten