[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Peter53 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 04:20

Peter53

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Peter53

Berichtdoor Peter53 » 13 nov 2020, 13:23

Hallo beste lezer

Kort geleden heb ik mij aangemeld voor dit forum.
Ik ben sinds 1 jaar in het bezit van een gele W123 - 230E uit 1982, waar ik al menig ritje mee heb gemaakt.
De vorige eigenaar heeft de gele MB zeer goed onderhouden, dus er is weinig herstelwerk.
Wel ben ik op nog zoek naar de onderhoud historie.

Voor mijn buurman, die een W126 - 560 SEC heeft, ben ik op zoek naar een adres (in de omgeving van Meppel) waar het motorblok incl. de motorruimte met droogijs kan worden gestraald. Zie ook mijn ander bericht.

Wie kan mij helpen met beide onderwerpen?
Alvast dank en groet
Peter53
Peter53
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 10 nov 2020, 17:38
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Peter53

Berichtdoor Bram Jansen » 13 nov 2020, 13:52

Welkom Peter!
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten