[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Pietje : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 20:51

Pietje

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Pietje

Berichtdoor Pietje » 07 apr 2006, 22:44

Hallo allemaal!
Mijn tweede Mercedes alweer! een heel nette 280CE
De eerste was een W116 280SE, maar die léék mooi,... die heb ik na 6 maanden alweer moeten lozen, want daar zou in korte tijd voor zo'n 2500.- in moeten om hem 'redelijk' te krijgen. Ik ben geen automonteur, dus moet teveel overlaten aan anderen.

Een 280CE dus nu. Eentje uit Zwitserland, met (aantoonbaar) 130.000 op de teller. Geschiedenis tot 2001 volledig bijgehouden en altijd zijn beurten gehad.
Daarna is het wat duidster, want er staat niets meer vermeld. Wel is duidelijk dat-ie tussen 2001 en 2006 meer stil heeft gestaan dan gereden is.

Motorisch zeer netjes en 'zij' schakeld zoals ik wil dat veel dames zouden moeten doen :P
Bekleding in orde, maar wel 27 jaar oud en dus wat smoezelig.
iuteraard is niet alles 100%. Bijvoorbeeld boven de rechter wielkast achter, daar zit roest onder de lak. Dat moet dus ff onder handen worden genomen door een spuiter, die dan gelik de deur mee kan nemen, want daar zit een kras. Verder staat de auto in haar eerste lak. Ook moet er in de wielkasten achter iets gelast gaan worden, maar het is zeker niet zo dat de kasten geheel verrot zijn.

Ik hoop hier du nog lange tijd veel plezier aan te hebben en zal ook zéker (wellicht de 6e mei al?) op een van de ontmoetingsdagen paraat zijn! :)
...See ya all than!
Bijlagen
Mercedes280CE.jpg
Mercedes280CE1.jpg
Mercedes280CE1.jpg (40.17 KiB)
Pietje
 


Antwoord:Haagse Donder ziet eindelijk zijn ster

Berichtdoor janbenz1 » 08 apr 2006, 11:01

Hallo Pietje,
Welkom to the club, en gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik hoop dat je met de W123 meer geluk hebt dan de W116.
Misschien is het leuk om een foto te plaatsen, hebben we ook een idee hoe hij er uit ziet.
We zien je vast op de technische dag op 6mei.
Groetnis fan Jan.
janbenz1
 


Antwoord:Haagse Donder ziet eindelijk zijn ster

Berichtdoor Pietje » 09 apr 2006, 17:00

Helaas heb ik geen beschikking over een garage. Maar ik denk erover om een autohoes te gebruiken in de mindere tijden. En als ik daar geen zin in heb, kan ik hem soms wel onder een afdak kwijt drie straten verderop,...maar jah,..wie wil zo'n beauty uit het oog hebben?
Pietje
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast