[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
nog steeds veel trilling in mijn 123 : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 10:28

nog steeds veel trilling in mijn 123

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

nog steeds veel trilling in mijn 123

Berichtdoor airco33 » 15 maart 2010, 15:58

Mijn Mercedes W123 300D is bijna klaar. Veel vernieuwd en/of gereviseerd. Zo ook de cardan-as voor € 60 laten uitbalanceren/reviseren(goed en goedkoop adres in Veendam!)
Ik heb nu tijdens het rijden nog steeds (wel wisselend in sterkte) bij bepaald aantal toeren 'trillingsgeluid' echter geen trillingen meer voelbaar aan de binnenkant van de auto(middenconsole) De cardan-as en het tussenlager zijn nu goed. Ook de Hardy-schijven zijn heel en lijken goed te zijn. Waar kan dit rest-geluid (tijdens optrekken/accelereren sterker)nog vandaan komen? Iemand een idee? De steekassen hebben ligt speling maar die kunnen niet zoveel trillingsgeluid produceren dat ook toerental gebonden is lijkt me.
Zijn er binnenkort ergens nog reparatie-knutsel-werk-dagen?

groetjes en veel mercedesplezier
vincent
airco33
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten