[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W201 plaatwerk. : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 10:11

W201 plaatwerk.

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

W201 plaatwerk.

Berichtdoor marty » 19 maart 2010, 22:34

Hallo,

Sind kort heeft mijn vrouw, ik dus, naar alle tevredenheid een W201 2.0E. Nou heb ik mijn eerste lasklusje achter de rug en ben nu met de rechter kriksteun achter bezig. Ook de wielkastranden achter hebben aandacht nodig alleen de binnenste wielkastranden achter kan ik nergens vinden.
Wie weet waar ik deze kan kopen/ bestellen???
Op het W201 forum heeft volgens mij nog niemand deze klus geklaard vandaar dat ik mijn vragen hier neerleg.

Verder wil ik graag weten hoe ik de nieuwe reparatiestukken uit moet meten, wat de makkelijkste methode is? Ik heb alleen de randjes besteld, dus geen complete panelen.

Linkje voor de liefhebbers:

http://w201club.nl/forum?func=view&id=11073&catid=5
marty
 

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten