[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 18:07

even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

even voorstellen

Berichtdoor hans230c » 02 jun 2009, 22:24

Even voorstellen
Ik ben hans spindelaar en woon in Beverwijk. En werkzaam bij corus IJmuiden.
Ben nu in het bezit van een W123 230C van bouwjaar 1978
Mijn oom heeft er 6 jaar in gereden na zijn overlijden in april heb ik heb gekocht van zijn zoon.
Het betekende meer voor mijn dan alleen een Mercedes het heeft ook emotionele waarden
De auto komt uit Duitsland vandaan en is hier in 1996 op ned kenteken gezet.
En al vind ik het zelf de auto is best nog heel hard.
Wat er nog gedaan moet worden dat zijn de randen aan de achterkant van de wielkasten.
En een stukje aan de voorkant ongeveer 4cm waar de krik in moet.
Dus het laswerk valt gelukkig mee.
Wat ik wel al heb gedaan is rondom de remschijven met blokken vervangen
Die had ik besteld bij te taxiteile Berlin kosten 140 euro inc verzendkosten
Maar als je geduld heb je ze binnen anderhalve week binnen (wel lang als je ze gelijk nodig heb.maar dat wist ik niet) en ik had alle tijd er voor. Hij stond toch in de garage en had er geen haast mee.Ik moest toch nog wachten op onderdelen van de garage.
Ik heb deze site al vaker bezocht en ben al een stuk wijzer geworden.
En zal de site zeker elke keer bezoeken als ik wat wil weten.
Mvg hans

Post edited by: hans230c, at: 2009/06/02 22:38
hierbij een foto van mijn wielkasten<br><br>Post edited by: hans230c, at: 2009/06/02 22:45



hans230c
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor hans230c » 02 jun 2009, 22:54

fototje er bij ging nog niet lukken
ha toch wel <br><br>Post edited by: hans230c, at: 2009/06/02 22:55

hans230c
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor Toontje » 03 jun 2009, 05:13

hoi hoi welkom hier en knutsel ze zal nog wel wat meer roest te vinden zijn groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten