[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Bijna goedenavond : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 15:47

Bijna goedenavond

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Bijna goedenavond

Berichtdoor alpigena300D » 09 jun 2009, 18:02

He,hoi allemaal ik ben Bart,beter bekent als Alpigena(forumnaam) ben al een tijdje ingeschreven op het forum en nu vanmiddag ook maar lid geworden van de Club! Kan ik ook de technische dagen eens bezoeken.
Heb eerst gereden in een schitterende amerikaanse 280coupe automaat op(bah)gas uit 1974,maar omdat we nogal veel kilometers maakte vond ik het onderhoud wat gortig worden. Had vaak kleppen stellen nodig e.d,dus 5 jaar geleden 'overgestapt' op een Silberdistelgrune 300D schakel uit 1977 met weinig kilometertjes en nu nog maar net over de 2ton.
Donderdag krijgt de Silberdistelgrune een nieuw druklager en ook gelijk maar een koppelingsplaatje als de boel toch losligt!
Daarna weer rijden!.....

alpigena300D
 


Re:Bijna goedenavond

Berichtdoor Brijn » 09 jun 2009, 18:41

Weest wellekome! Beter laat dan nooit, na 5 jaar W123 bezit van zo'n fraai exemplaar lid worden. Ach ik ben na 17 jaar hokken uiteindelijk getrouwd...
Waarom friemelt iedereen toch zijn kentekenplaten weg op de foto? Alsof je belaagd zou worden door wederverkopers of OsamaBinLada himself?

Anyway, welkom en draag bij, rijp en groen, lief en leed, maakt niet uit.

Bert
Avatar gebruiker
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 895
Geregistreerd: 10 nov 2005, 13:59
Woonplaats: Marnaves, Frankrijk
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Bijna goedenavond

Berichtdoor Markparket » 10 jun 2009, 02:09

Hallo Bart,

Welkom hier met je 300D

Mooie kleur ook!

Fijn ook dat je lid geworden bent;-)

Ik zie dat je in Overijssel woont.
Kom eens een keer in de nieuwe Sleutelclub in Blesdijke kijken, zou ik zo zeggen;-)

Veel veilige en plezierige kilometers met je 300D gewenst!
Markparket
 


Re:Bijna goedenavond

Berichtdoor Theo300D » 10 jun 2009, 17:38

Kijk alweer een 300D erbij.

En ook nog dezelfde kleur als ik heb.

Welkom bij de club en veel rijplezier
Theo300D
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast