[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
300TD 1978 Ebay.de: laten staan! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 12:33

300TD 1978 Ebay.de: laten staan!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

300TD 1978 Ebay.de: laten staan!

Berichtdoor David » 02 mei 2010, 11:11

Poging twee. De eerste post is blijkbaar verwijderd bij 'complete auto`s', dus dan hier maar!

De volgende auto zou ik vooral laten staan:

http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-W-123- ... 3a5a626493

De auto heeft een aantal weken geleden ook op Ebay gestaan en is toen verkocht voor zo`n €4500,- (scherpe prijs zou je zeggen), maar staat nu opnieuw te koop!!

Ik heb destijds met de verkoper contact gezocht en hij wist me het volgende te vertellen:

Het betreft een van origine Franse auto die via Stuurman Classics aan eeh Duitse koper verkocht is, een vriend van de huidige verkoper. Uit nostalgische overwegingen, omdat hij destijds zo`n auto nieuw gereden heeft en dat gevoel graag nog eens wilde ervaren. Hij heeft er vervolgens voor enkele duizenden euro`s aan laten vertimmeren, maar is nu toch zijn interesse verloren en wil de auto weer kwijt. Volgens de verkoper kon hij zich dat soort impulsaankopen ook wel permitteren.

Ik vind het vreemd dat de auto nu dus opnieuw wordt aangeboden nadat hij voor een scherpe prijs verkocht is (afgaande op de foto`s). Bovendien vertrouw ik de tellerstand voor geen meter, aangezien er een 280E-schaalverdeling in zit...

Hopelijk kan ik hiermee iemand voor een teleurstelling behoeden!<br><br>Post edited by: David, at: 2010/05/02 11:18
David
 

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten