[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Becker cascade 7944 en rood ledje : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 09:03

Becker cascade 7944 en rood ledje

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Becker cascade 7944 en rood ledje

Berichtdoor ahjwinth » 08 sep 2010, 15:58

Ik weet het dit onderwerp is niet helemaal gerelateerd aan de W123. Ik heb in de 280CE van mijn vrouw een Becker Cascade 7944 gebouwd die ik heb gekocht via ebay. Ik heb alle bedrading correct aangesloten aangezien er geen din stekker in de 280 zat maar alles functioneerd en als ik het contact aanzet gaat de cascade aan. Enkel als ik de cascade inschakel vraagt hij om de systeem CD om spraakbestanden te instaleren. Vervolgens kan ik de radio niet bedienen en gaat de CD draaien. Volgens het boekje moet dit ook gebeuren. Enkel schakelt hij na 60seconden uit. Start nog een keer op en gaat vervolgens weer uit en begint er een rood ledje te knipperen. Als ik het contact uit en weer aan zet begint hetzelfde verhaal weer opnieuw.
Heeft iemand hier een idee wat dit zou kunnen zijn. Of heeft iemand een Systeem CD ver 3.61 die ik eens kan proberen om te testen of het probleem in de CD zit.

Mvg,
Alex
ahjwinth
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten