[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sleutelbegeleiding gevraagd (omg. H'sum) : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 09:08

Sleutelbegeleiding gevraagd (omg. H'sum)

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Sleutelbegeleiding gevraagd (omg. H'sum)

Berichtdoor Hunter » 29 sep 2010, 14:45

Hallo,

Veel kleine klusjes aan mijn 240D automaat doe ik zelf.
Sommige technische werkzaamheden zijn me alleen te ingewikkeld, maar ik wil het wel graag leren.

Ik ben lid van de Auto Service Klup in Hilversum en heb daar de beschikking over een brug en alle mogelijke apparatuur en gereedschappen.
Nu vraag ik me af of een ervaren sleutelaar uit de buurt me zou willen helpen bij een aantal klusjes, uiteraard tegen vergoeding (km's & uren).

Het gaat om de volgende zaken:
- kleppen stellen
- stuurspeling controleren met inbus op stuurhuis
- dynamo- & stuurbekrachtigingsriem vervangen
- olie en oliefilter vervangen
en verder natuurlijk een algehele controle als-ie toch op de brug staat. Het heeft allemaal geen haast, ergens op een zaterdagochtend vanaf half oktober is prima.

Ik heb vanzelfsprekend de voorkeur voor een echte hobbyist die het leuk vindt om te doen, en niet iemand die het alleen voor de centen doet ;-)

Hoor het wel (mag via prive bericht)!

Groet,

Joost
Hunter
 

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten