[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Tweede Benz 300D Turbo : Even voorstellen
Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!) Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten. Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.
Afgelopen zaterdagochtend een bezoek gebracht aan Dordrecht, daar stond namelijk een 300D Turbo te koop. Na een kort proefritje en wat onderhandelingen ben ik eigenaar geworden van dit blauwe exemplaar dat een aantal jaren geleden uit Amerika is ingevoerd.
Mijn vermoeden is dat er al meerdere mensen uit de club naar zijn wezen kijken…<br><br>Post edited by: bartolo66, at: 2010/03/21 21:13
Hier en daar wat aandachtspuntjes, auto is zeker niet super strak.
Het meest zorgbarende is het rubber van de voorruit, de auto beslaat behoorlijk dus ik vermoed dat het rubber lekt. Gelukkig had ik nog een nieuw rubber liggen dat voor de andere Benz bestemd was, dus ik kon meteen aan de slag. Mijn zondag middag weer goed besteed...
Je ziet op de foto, voor aanvang werkzaamheden, dat de sierstrip er niet goed meer inzit...
hoi hoi
ja die willen er wel vandoor pieuwwww ik heb ook ff rondje gereden met de turbo en dat wil best wel.
kun jij eens een duidelijke foto maken van dat stuk tussen de bumper en de gril ik vind dat bij die van mij zo'n open ruimte is daar tussen
groetjes toontje
Het rubber is er zonder kit ingezet, ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Wel heb ik wat dreft gebruikt om de ruit beter op de plek te krijgen.
Die fles dreft hoort tegenwoordig bij de garageuitrusting want mijn vriendin wil de fles niet meer retour als ik er heb aangezeten ha ha ha.<br><br>Post edited by: bartolo66, at: 2010/03/22 13:10