[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
tussenaslager 23mm??? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 08 mei 2024, 13:38

tussenaslager 23mm???

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

tussenaslager 23mm???

Berichtdoor Willie » 19 feb 2006, 22:22

Hoi,

is er iemand wel eens een tussenaslager met binnendiameter 23mm tegengekomen onder zijn 123??
Standaard is 30mm, en die van 23mm kan ik nergens vinden.Maar mijn 230 4 bak uit 1979 heeft er kennelijk zoeen. (misschien later er onder gezet van een ander type?)
Ben maar op zoek gegaan naar een nieuwe complete tussenas.
Is Jaap Havik purmerend een goed adres voor onderdelen?

groet Willie
Willie
 


Antwoord:tussenaslager 23mm???

Berichtdoor JeroenW » 21 feb 2006, 00:22

Beste Wille,

Ik word bij Jaap Havik altijd goed en vriendelijk geholpen.
Ik weet niet of hij een complete tussenas heeft liggen maar hij kan hem vast wel nieuw bestellen als jij die echt nodig hebt.Maar wat is er mis met die van 23 mm?
Als het werkt is er toch niets aan de hand lijkt mij?

Groeten Jeroen
JeroenW
 


Antwoord:tussenaslager 23mm???

Berichtdoor Willie » 21 feb 2006, 16:04

mijn tussenaslager was versleten, maar ik kan nergens een nieuwe vinden met diameter 23mm.
Willie
 


Antwoord:tussenaslager 23mm???

Berichtdoor Wiebren240D » 21 feb 2006, 21:44

hallo Willie

lijkt mij gek niet te krijgen ik denk dat je met je chassis nr naar de dealer gaat het wel te leveren is mits het orgineel onder de auto is gezet zo niet staat altijd een nummer op het lager kan je altijd bestellen meestal zit er een SKF lager in ik weet zo niet wat het meest geleverd is 23mm of 30 mm maar Mercedes had wel meer van die grapjes hoor bijvoorbeeld de koppelings plaaten waren in 1983 het zelfe als van een W114/115 maar in 1984 niet was van een bepaalde serie de vertanding kleiner als voorgaande jaren waarom zeg het maar ik weet het nog steeds niet maar het wa wel lastig kwam toen bij ons wel 1 keer perjaar per auto voor en dat op 25 auto,s was lastig die auto met die vertanding en die auto met die vertanding want die met de fijne vertanding ging een week overheen voor de plaat en de drukgroep plus druklager er was oplaatst hebben we de voering los kunnen krijgen en toen klonken we ze zelf want een koppeling plaat liep er altijd in het wekend eruit kon je niks krijgen maar de auto moest maandag wel weer rijden en dat was toen ook al zo tijd is geld

groeten wiebren nieuwenhuis tel 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten