[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol : Reizen! - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 18:19

Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Re:Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol

Berichtdoor 250petrolgrun » 22 aug 2010, 15:13

Hoi Wout bedankt voor het compliment! Leuk. :)

Ja ik heb in de vakantie wat ideen opgedaan en die ben ik nog aan het uitwerken maar dat is voor later. Monza heeft me volledig gegrepen. Er lopen een aantal afspraken. Als mijn plan dor gaat komt dit uitgebreid op TV en in de Media. Het bellofd een heel spektakel te worden.

Maar goed ik zal je topic in de gaten houden. Jammer dat de Benz het niet heeft gered. Toch waren jullie niet onvoorbereid opweg gegaan.
In iedergeval leverd het weer een mooi verhaal en foto's op. En het blijft een mooi avontuur in de herrinering die je met je vrienden nog veel zult delen tijdens een biertje.

Groet, Arno
250petrolgrun
 


Re:Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol

Berichtdoor 250petrolgrun » 17 okt 2010, 21:29

Beste Benzers,

Ik heb nog een filmpje van 1minuut 30 op You Tube gezet. :)

Het geeft goed de sfeer aan van de vakantie 2010 weer, heer lijk evne terug kijkend met de muziek van de Haagsche Regahs op de achtergrond!

Hier het filmpje:



Groet , Arno
250petrolgrun
 


Re:Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol

Berichtdoor CoCo » 17 okt 2010, 21:43

Hey Arno,

Zo te zien is de chauffeur goed gemutst, mooie rit.
CoCo
 


Re:Vakantie in Zwitserland & Italië met de 250 Petrol

Berichtdoor 250petrolgrun » 17 okt 2010, 21:49

Ja ben zeker goed gemutst, haha.. Zo ontspannen rijden in die 250.
En dan in het bijzijn van goed gezelschap, kan niet beter. :)

Staan nog een paar filmpjes op de BlackBerry van Angelique zal die ook een er op zetten.
Word wel weer leuk hier. :))

Groeten uit het wilde westen, Arno
250petrolgrun
 

Vorige

Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten