[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
V snaar geknapt op het industrieterrein 5 minuten voor sluit : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 07:45

V snaar geknapt op het industrieterrein 5 minuten voor sluit

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

V snaar geknapt op het industrieterrein 5 minuten voor sluit

Berichtdoor pjb » 10 jan 2011, 22:20

Godver de gloeiende... :evil: :twisted:

Moest vandaag uitgerekend 5 minuten voor sluitingstijd van de Brezan midden op het industrieterrein m'n V-snaar knappen. Motor zowat aan de kook, zweet voor de kop, de auto veilig aan de kant gekregen. Hardlopend naar de Brezan, kantjeboord op het nippertje een snaar kunnen bemachtigen!

Daarna de hulptroepen ingeschakeld die mij naar een maatje van ons gesleept hebben. Je rijdt meestal niet standaard met een goed gevulde gereedschapskist rond. Eenmaal aangekomen met m'n zondagse kloffie ( ik had een verjaardag vandaag ) de snaar gemonteerd, en he he ff stoom afblazen. :whistle:

Kortom, de snaar piepte en jankte al een paar weken, had al gezien dat ik hem niet meer kon spannen. Maar het moet eerst stuk natuurlijk voordat er een nieuwe op komt. :blush:


In ieder geval een leer voor de volgende keer, toch iets eerder ingrijpen als er iets versleten is. :mrgreen:

Gr Pieter.
pjb
 

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten