[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ook voorstellen. : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 08:08

Ook voorstellen.

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Ook voorstellen.

Berichtdoor siba » 24 feb 2011, 19:44

Even voorstellen heet de rubriek, dus maar even doen.
56 gehuwd, 3 kinderen die op zichzelf wonen, 2 X kleinkind.
Ben nog geen W123 rijder, maar binnenkort wel. Ik heb nu een Lease Audi A4 en krijg een andere, NIET lease functie.
Heb ik even geluk een schoonzoon te hebben met een eigen garage bedrijfje en deze maakt nu een W123 1979 gereed voor me.
Weet eerlijk gezegd nog niet wat voor motor erin zit, iedergeval benzine dacht 200.
Geel/groen van kleur en bijzonder gaaf ca.180000 op de teller.Mooie bak!
Dus aansluiten bij dit forum kan je zien als voorpret.
Als de W123 bevalt koop ik hem.

Groet, Siba :D
siba
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 6
Geregistreerd: 20 feb 2011, 20:47

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten