[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Climate Control problemen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 13:19

Climate Control problemen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Climate Control problemen

Berichtdoor Simon_300D » 18 mei 2011, 19:55

Ik ben een nieuwe w123-rijder. Mijn 300D heeft climate control en die heeft het een weekje gedaan, maar nu is het klaar.
Wat vervangen is aan materiaal:
- de temp. schakelaar nieuw
- de kraan nieuw
- 2e hands ventilator

Dit is eigenlijk een vervolg van een ander topic, maar omdat het in het 'even voorstellen' gedeelte niet echt meer past, ga ik hier verder.

Zie voor eerdere berichten: http://www.w123club.nl/viewtopic.php?f=9&t=13473

HELP!

De climate control deed het redelijk voor een paar dagen en nu is het weer schluss. Wat is er aan de hand? Er is een behoorlijke lekkage onder wat ik denk dat de waterpomp is (of is het de thermostaat??). Vanaf de kraan van de airco loopt er een slang/buis helemaal naar voren naar een ander onderdeel. Vanaf daar gaat er een slang naar de waterpomp / thermostaat. Daar zit een heel dik rubberen ding omheen en daar is het lek. De hele boel zit daar onder de gele/witte smurrie. droge smurrie. Is het koelvloeistof of is het aircovloeistof? En hoe kan dit zomaar lekken? Dat rubberen ding is nét vervangen! Het lijkt ook dat er een tik te horen is in dit gedeelte.

Om dit te fixen moet ik de auto hoe dan ook wegbrengen, maar weet iemand wat er aan de hand is?

Kan ik op deze manier nog even twee dagen verder rijden of is het verstandiger van niet (ik heb ook een andere auto...)?
Bijlagen
IMG_2592.jpg
Hier is het dus duidelijk mis
Simon_300D
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 06 mei 2011, 22:42
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten