[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
de ene LPG start slecht in de winter, de ander niet? : LPG Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 15:05

de ene LPG start slecht in de winter, de ander niet?

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

de ene LPG start slecht in de winter, de ander niet?

Berichtdoor Gerlof » 19 nov 2011, 02:54

Kan iemand eens uitleggen waarom ik met de ene auto probleemloos de winter doorstart op LPG en dat ik met de andere wordt gewaarschuwd voor de winter (door de vorige eigenaar): "kan je beter op benzine starten".

Ik weet dat bij het gasverdampen bevriezingsverschijselen zouden kunnen optreden, maar waarom bij het een wel slecht starten en bij het andere niet? Stel, bij hetzelfde systeem (meestvoorkomend bij ons): 2 membraams verdamper met koelwaterverwarming.

Heeft het misschien met de menger (4 gats pit) in de luchtfilter te maken? Of zit er op de carburateur van de Mercedes een choke die in de weg zit ofzo?

groet,
Gerlof
Avatar gebruiker
Gerlof
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 15 mei 2011, 12:43
Woonplaats: Amsterdam
Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja

Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten