[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
hulp bij afstellen ontstekingstijdstip : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 12:48

hulp bij afstellen ontstekingstijdstip

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

hulp bij afstellen ontstekingstijdstip

Berichtdoor Taxidriver » 04 jun 2012, 23:18

Hallo Forumleden,

Wie kan mij helpen met afstellen van het ontstekingstijdstip van de M115-1980 motor in mijn camper? Ik heb (nog) geen stroboscooplamp, wel alle gegevens. De rest van de ontstekingsdelen zijn in orde. Ik wil de motor goed afgesteld hebben alvorens een Velleman K2543-kitje te installeren om de stroomverdeler te bedienen.
Ik woon in Heerenveen, dus een beetje in het Noorden is fijn.....
Het moet sowieso (Duits voor het-kan-niet-anders-zelfs-als-je-dat-wel-zou-willen) met twee omdat je voor de camper moet staan met de lamp en de verdeler dan een meter verder, van binnenuit, zit.

Bedankt voor het meedenken. Gr. Dirk
Taxidriver
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten